Purple Cow

Днес завърших книгата Purple Cow на Сет Годин. Годин е един от гурутата на иновативния маркетинг. Всъщност аз никога не съм чел нещо на тема маркетинг досега. Мисля си обаче, че само от гледане на реалността съм разбрал някои неща за традиционния маркетинг. Поне у нас.

Четейки коментарите на книгите му в Амазон виждам, че той има и противници – нещо, което потвърждава че той самия е Purple Cow.  Имам под ръка още една негова книга – The Dip. Определено си струва да се прочетат!

Ето и четирите слогана на Сет в края на книгата:

  • Don’t Be Boring
  • Safe Is Risky
  • Design Rules Now
  • Very Good Is Bad
Публикувано в Разни с етикети , , . Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>