Продавам си Нисана

Марка: Nissan
Модел: Almera GTi
Гориво: бензин
Обем на двигателя: 1998
Мощност: 143 к.с.
Година: 1998
Цвят: черен
VIN (Номер на шаси): JN1EEAN15U0511008
Пробег: 315700 км
Кутия: ръчна
Екстри: климатик, ел. стъкла, аларма
ГО (валидна до): май 2016
Каско (валидна до): няма
Винетка: няма

Цена: 1800 лв.
————-
За контакти: Николай, тел. 0885634893
Регион (Местоположение): София

Както някои от вас знаят, от известно време имам друга кола и май трябва да продам Алмерата. Реших, че заради няколко карания в годината не си струва да я държа. Колата е добре известна на много хора, минавала е през Кмета често. Купувал съм я през 2005-та на 165000 км, като смятам, че е на толкова. Карана е само на бензин, никога не е била на газ. Съвсем целенасочено и нарочно никога не е имала никакъв “силов тунинг”, при смяна на каквото и да е било винаги съм слагал нормални не-тунинг части. Пребоядисвана е цялостно през 2011, заради разни одрасквания и един удар отпред в калника. Тогава смених и предната броня с такава от английско GTi. В моите ръце сериозни катастрофи няма, смятам, че е нямала и преди. Автомобилът е поддържан редовно и с качествени консумативи, няма сериозни ремонти (може би най-сериозното е оправяне на теч на масло над картера – типичен SR20 проблем). Четирите амортисьора са сменени преди няколко години с оригиналните за GTi Kayaba ExcelG, понеже имаше чукане на студено в единия от задните, другите 3 бяха добре. В момента голяма част от основните неща по колата са съвсем наред (с изключение на задните спирачки) – ходова част, двигател, скорости, климатик. Салонът е нормално износен за тия години, макар, че аз съм известен с това, че се грижа за важните неща по колата, но не и за външния вид, съответно колата не е близана с прахосмукачката и мита редовно, но маслата са сменяни когато трябва, а и по-често. :wink: Тук имам нещо като сервизна история (макар, че съм почнал да си записвам около 60000 км след като съм я купил и някои неща липсват, дори и след това – например кога съм купил гуми, наскоро сменях чистачки и т.н.): https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xrwCZu6YYv-r1ra8_z9uY-kxcZkRy6O34BMuzcuHh50/edit#gid=0

Лошите неща (част от тях се виждат по снимките):
- Задни спирачни дискове за смяна (категорично), задни спирачни апарати за рециклиране или нови (рециклирането веднъж съм го правил и е описано в тази тема. Имам втори комплект спирачни апарати от морга за части.
- колата има удар отпред отдясно, причинен от мен на кръговото на 4-ти км :) Бронята е счупена и има леко хлътване там. Аз я карам така доста време, но общо взето си е за пребоядисване, може би нова гредичка и т.н. Ударът не е толкова сериозен за да трябва разпъване.
- задната броя е счупена в краищата си (типичен N15 проблем) – за ремонт (или нова) и пребоядисване е.
- ръжда по праговете и някои други места
- забележки по външния вид – на места драсвания, отдясно лайсната е изкривена и част от нея откъсната (вече не си спомням кой разсеян пътник го свърши това, но парчето е в мен, не съм си играл да го лепя)
- предния капак е с развалено лаково покритие, за което аз съм си виновен – колата е пребоядисана качествено, но не я пастирах когато трябваше, а и не съм много усърден в поддръжката на външния вид, та се усетих твърде късно :)

Добрите неща:
- двигателят, смятам, е в отлично състояние. Никога не съм го презорвал, никога не съм правил драгове и подобни простотии, които да го претоварят. Каран е само на бензин. В момента гори около 1.5 л масло на 10000 км. Разходът е около 7/100 и по-малко ако се кара под 130.
- ходова част, АБС, климатик, рейка – всичко е наред в момента
- предните гуми (Vredestein Sportrac 5) са купувани преди няма 1 година и са на много малко км (около 7-8 хил), задните са Uniroyal Rainsport на около 3 години, но имат доста живот
- халогените имат капачки (който е имал такива ще ме разбере) :-D
- и не на последно място – колата съм я карал аз, значи ще издържи до Монголия и обратно, ако се тръгне утре с нея (наистина вярвам на тази кола повече отколкото на новата си) :-D

P.S. не се чудете че съм пуснал такава дълга обява. Тази кола ми е твърде скъпа, за да я продам с обикновена обява. :) Да не говорим, че има вероятност и да си я задържа, затова и засега я пускам само тук (без мобилета и т.н.) Всеки може да си прецени дали иска и може да оправи проблемите на тази и да кара известно време GTi.

Снимките са надолу (в голям размер тук):

Публикувано в Разни. Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>