Карпати 2013 (част 13)

Сутринта тръгнахме, но понеже сме без маршрут, можеше да го сменяме когато си решим. И решихме, че ще отдем да видим ез. Балатон в Унгария.

Ето ни и в Будапеща:

Пристигнахме и на Балатон, естествено в къмпинг:

Движехме се по северния бряг – има множество къмпинги по простата причина, че най-близката линия изглежда не е разрешена за хотели. Всъщност там най-добре е на къмпинг, понеже само там може да си близо до езерото. Никъде не видях презастрояване – има само по-малки къщи и хотели, и те не са на самия плаж.

Качихме се на ферибот за да преминем от другата страна на езерото:

След това драснахме надолу, и вечерта пристигнахме в известния къмпинг “Дунав” в Белград.

Публикувано в Пътувания. Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>